torsdag 6 januari 2011

Hemma igen

Tillbaka i kalla Sverige igen. Har haft ett par himla härliga dagar i Bryssel och det var med en ganska stor portion vemod jag steg av tåget vid Hyllie och slirade fram genom snön mot busshållplatsen och bussen hem. Har dock haft det riktigt fint och ätit mycket god mat som det snart ska bloggas om!

Medans jag varit borta har ju tävlingen Årets veganblogg hunnit avslutas och förstaplatsen knep Björn den gamle räven. Grattis till dig och till de två fina motiveringarna som också vann pris! Jag själv fick hela 23 röster och åh vad det värmer i hjärtat, tack snälla ni! Nästa år hoppas jag på att vi är ännu fler balla vegobloggar som tävlar om titeln. Här kan ni hitta en lista på massor med svenska veganbloggar.

3 kommentarer:

Agnes sa...

Hur var Bryssel?! Hittade du något pluggvänligt fik? Några nya matställen? Jag är vansinnigt avundsjuk :)

emelie sa...

Ja, nu har jag testat havremjölk och nu saknar jag till och med sojamjölken, haha, så jag tror också mest att det handlar om en vanesak absolut. Tack så mycket! (:

Anni sa...

agnes: det var helt fantastiskt! ville inte åka hem. pluggandet gick det tyvärr ganska dåligt med men jag satt ganska länge på la fleur en papier doré och åh vad kär jag blev i det stället! så himla mysigt. :) ska försöka få upp lite brysselinlägg nu i helgen.