tisdag 28 juli 2009

Godis och tidsskrifter.

Idag gjorde jag två upptäckter. För det första hittade jag en vegetarisk mattidning inne på Pressbyrån, Vegetarian Times. Den var ganska tunn och och kostade 85 kr, men den verkade ändå trevlig. Lite recept, lite köptips osv. Kanske tar jag och köper den en gång. Sen kan det ju iofs tyckas konstigt att det bara finns en tidning om vegetarisk mat när det finns 14(!!) olika om lapptäcken. Men vad vet jag, antalet vegetarianer i världen kanske inte är i närheten av lapptäcksentusiasterna. Upptäckt nr två var att godiset Non-stop inte innehåller någon mjölk. Däremot finns det både bivax och rött färgmedel i dem, för dem som inte vill äta det.

Jag har inga roliga bilder att lägga in så här kommer en video med Blitzen Trapper hos Conan O'Brien istället.

Inga kommentarer: