fredag 8 januari 2010

Tjugohundratio

Det här kommer bli ett spejsigt år. Det syns ju på det. 2010. Och jag hoppas att det kommer innehålla lite av följande.
  • Resor. Kanske, kanske blir det Island. Förhoppningsvis även en tripp till London och en tur till Bryssel.
  • God mat. Säger väl sig självt.
  • Italienska. Gjorde igår en spontan senanmälan till en distanskurs i italienska vid Lunds universitet. Har varit så sugen på att få plugga språk på sistone att jag tyckte det var dags nu. Så vi får se om jag kommer in.
  • Jobb. Ska anstränga mig mer för att få ett bra sommarjobb i år och kanske lite extraarbete dessutom.
  • Konserter. Följande band får gärna masa sig hit: Fleet Foxes, Noah and the Whale, Langhorne Slim, Chris Garneau, Sigur Rós, Dead Man's Bones, Mumford & Sons, Laura Marling, Blitzen Trapper, Tiny Vipers och några till.
  • Mycket tid med mina fina vänner.
  • Överraskningar. Överraskningar är det bästa jag vet och jag hoppas det blir många sådana i år.
Sen ska jag förstås bli ruskigt rik, köpa mig en stor lägenhet och ta hand om några katter med. Jodå. Och så avslutar vi det här inlägget med en trevlig video. Hej.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åk till Island! Underbart land!

Kristin sa...

Låter som en riktigt bra plan det där:)